Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Odwiedziny

poniedziałek, 10 marca 2014

Sielsko - Anielsko =)

Witajcie =)
Zapowiada się kolejny piękny wiosenny dzionek. Słońce wciska się do domu każdym dostępnym skraweczkiem szyby, ptaszki już szaleją i śpiewają radośnie, a temperatura zachęca do pozostawienia zimowej kurtki w szafie i zamienienie jej na coś lżejszego =) Jeszcze tylko brakuje zielonych listków na drzewach i krzaczkach i będzie bajecznie =)
U mnie dziś wysyp kolorowych aniołków z masy solnej. Zrobiłam je troszkę inaczej gdyż dałam na dole tasiemki i koronkę, które wyglądają jak sukieneczka balowa. Tak się fajnie ułożyły =) Ozdobiłam je kwiatuszkami, biedroneczkami i pocieniowałam skrzydełka kolorowymi cieniami do powiek =)
Mam nadzieję,że Wam się spodobają =)
Życzę wszystkim miłego dnia =) Pozdrawiam gorąco stałych bywalców, a nowych odwiedzających zachęcam do udziału w URODZINOWYM CANDY. Banerek z linkiem do zabawy znajdziecie na prawym pasku bocznym na samej górze.










Zapomniałabym, gapa jedna. Jakiś czas temu zostałam nominowana do wyróżnienia od miłej osóbki prowadzącej bloga ANULA BLOGUJE. Bardzo Ci dziękuję moja sympatyczna imienniczko i chętnie odpowiem na zadane pytania =) Co do nominacji przeze mnie innych blogów to wiem, że wiele osób nie bardzo ma czas i chęci żeby się bawić w takie łańcuszki, ale nie mniej jednak wyróżnienia są miłe. Dlatego osoby, które mają ochotę niech poczestują się banerkiem. Bardzo proszę =) Bez udzielania odpowiedzi na jakiekolwiek pytania, bez głowienia się komu by tu dać nominację. Niech i takie wyróżnienie zawiśnie na waszych stronkach =)

A oto pytanka przygotowane przez Anię i moje odpowiedzi =)

1. Gotowanie / pieczenie - twórczo czy odtwórczo?  - Zdecydowanie twórczo. Lubię eksperymenty w kuchni.
2. Co daje Ci najwięcej energii? - Słońce, słońce, słońce i dobra muzyka =)
3. Najpiękniejsze wspomnienie z dzieciństwa ?- Mam same piękne wspomnienia z dzieciństwa, nie umiem wybrać najwspanialszego =)
4. Twoje życiowe motto lub ulubiony cytat? - " Wśród tandety lśniąc jak diament, być zagadką, której nikt nie zdąży zgadnąć nim minie czas"- znacie to na pewno.
5. Co jest Twoją pasją?- Moją pasją jest florystyka, praca z kwiatami, zabawa nimi, a także różne próby z rękodziełem co możecie zobaczyć na tym blogu =)
6. Twoje miejsce na wymarzone wakacje? - Miejsce jak miejsce, żebym chociaż miała możliwość wyjechać gdziekolwiek na kilka dni to już bym była szczęśliwa.
7. Mam słabość do... ? - Moich kotów
8. Ulubiona książka? -"Pachnidło"
9. Co daje Ci największą satysfakcję? - Praca z dziećmi i to uczucie kiedy jakiś maluch biegnie do mnie na przerwie, przytula się i mówi,że fajnie mieć taką panią =) Bezcenne.... Oby wróciło...
10. Na strychu schowałabym...? - Strych przerobiłabym na biblotekę, ustawiła duży regał z książkami, wstawiła wielki, wygodny fotel i uciekała tam w każdej wolnej chwili =)
11. Góry czy morze?- Jako rodowita mieszkanka nadmorskich terenów zdecydowanie wolę morze =)

No dobrze kochani moi - uciekam =) Częstujcie się banerkiem. Pa pa =)


7 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej, w pełni zasłużona, a aniołki- świetne- wiosenne, kolorowe i pełne pozytywnej energii:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te koronki i wstążki to świetny dodatek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznotki kolorowe, wiosenne, piękne:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniołki śliczne , bardzo mi się podobają ich duże oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniołki - słodkości, pomysł z koronką ekstra.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne ,wiosenne ,,a z ta koronka wyglądają uroczo ,,,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej no piękne, iście wiosenne :)))

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku.
Dziękuję,że poświęciłeś swój czas aby zatrzymać się tu na chwilę. Dziękuję też za każde miłe słowo, które zostawiasz.Rękodziełem nie zajmuję się profesjonalnie. Jest to moje hobby i miły sposób na twórcze spędzenie wolnego czasu. Prace są różne, lepsze i gorsze i zawsze milej usłyszeć pochwałę niż krytykę. Krytyka jest bardzo potrzebna, bo otwiera oczy na różne rzeczy, których czasami się nie dostrzega. Mam jednak ogromną prośbę - anonimowość w sieci nie zwalnia od zachowania kultury osobistej i nie daje prawa do poniżania, ośmieszania i szydzenia z innych. Uszanuj więc mój czas i serce, które wkładam w wykonane prace, nawet jeśli Ci się nie do końca podobają.
Pozdrawiam Ania.

Album na zdjęcia wklejane

 Witajcie dziś przychodzę do Was z albumem ręcznie robionym . Ostatnio powraca moda na zdjęcia w tradycyjnej papierowej formie oraz piękne r...