Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Odwiedziny

poniedziałek, 11 marca 2013

WIOSENNE ROZDANIE



       Za oknem zima, lodowisko na chodnikach, ale wiosna już niebawem zawita do nas. W tym roku przypada to na 20 marca. Z tej oto okazji postanowiłam zorganizować rozdanie i podzielić się z kimś niespodzianką w postaci paczuszki różności z mojej "pracowni".

ZAWARTOŚĆ PACZUSZKI:

1.Wiosenny anioł duży
2. Zajączek z wiszącymi nóżkami (decoupag'e)
3. 2 x mały aniołek wiosenny
4. Filcowe etui na telefon z wiosennym motywem
5. Serwetki do decoupag'u
6. Kolorowe piórka
7.4 x jajeczka do ozdobienia
8. Mix perełek
9. Drobne kwiatuszki
10. Motki kolorowej rafii
11. Kartki do ozdobienia

REGULAMIN :

1. Rozdanie organizuje właścicielka bloga www.passiflora85.blogspot.com czyli ja :)
2. Sponsorem rozdania jestem też ja :) ( pokrywam również koszty przesyłki )
3. Udział może wziąć każdy, kto posiada swojego bloga ( z Polski )
4. Zabawa trwa od 11.03 aż do końca bieżącego miesiąca tj. 31.03
5. Aby "załapać" się na rozdanko należy dołączyć do obserwatorów mojego bloga.
6. Zostawić pod tym postem komentarz ze swoim adresem mailowym, będzie to dla mnie informacja o chęci przystąpienia do zabawy( poinformuję tą drogą o ewentualnej wygranej;  Zamieszczając komentarz, autor tym samym przyjmuje warunki Regulaminu i wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.Nr.133 pozycja 833).
7. Umieścić podlinkowany baner w widocznym miejscu na swoim blogu ( będę zaglądać czy "wisi" ).

 UWAGA!!!!! JEŚLI KTOŚ NIE UMIE WSTAWIĆ BANERU NIECH WSTAWI NOTATKĘ O MOIM ROZDANIU U SIEBIE W POŚCIE - DODA ZDJĘCIE I LINK DO MOJEGO BLOGA

8. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm 


To by było na tyle =)


ZAPRASZAM!!!



35 komentarzy:

  1. Twoje prace są bardzo ładne i chętnie stanę w kolejce, pozdrawiam Ala :)
    aldona9@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog:) To ja następna w kolejce:)
    weronikakunikowska@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  3. to i ja się zgłaszam :) banerek tu : http://na-stole-cos-z-niczego.blogspot.com/p/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie się zapisuję. Obserwuję jako Anna Anna.
    sosnowygaik@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. to i ja się zapisuję. Banerek tutaj:pasjegosienki.blogspot.com
    malgosienka26@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Z miłą chęcią się dopisuję i czekam cierpliwie na wyniki.

    stasiak.aga@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Staję grzecznie do kolejki
    http://cohenna.com
    cohenna@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Grzecznie stoję w kolejce:-)
    starapracownia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie się ustawię w kolejce :) http://mojehandmade-dabo.blogspot.com/. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Z przyjemnością i ja spróbuje szczęścia i zostanę na dłużej :) trojanda@o2.pl
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się z haftyline.blogspot.com i opinie.moje@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze trochę, a przegapiłabym takie cukieraski, na szczęście jestem i ustawiam się w kolejce.
    Bloga obserwuję już od jakiegoś czasu.
    mail: basia.baya@gmail.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę napisać jeszcze raz ;p
    Obserwuje bloga pod Oliwia Dąb
    email - oliwiax8@wp.pl
    Baner wisi - oliwiax8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. staje w kolejce :) http://koralikgonikoralik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. No to i ja się zgłaszam! Grzechem byłoby nie spróbować szczęścia ;)
    paprykens87@gmail.com
    baner boczny na moim blogu :) paprykens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie przygarnę cukierasa:) zapraszam do siebie madebymalii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Całkiem tutaj u Ciebie przyjemnie :)
    Myślę, że miło będzie u Ciebie zagościć na dłużej.
    Pozdrawiam serdecznie
    Banerek na pasku bocznym na http://roznosci-vivien.blogspot.com/
    roznosci.vivien@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajniutki blog.
    mania.adamiak@wp.pl
    http://maniaxyzhandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się! ;D
    jaspalice@gmai.com
    KateClay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. obserwuje jako spoxiara,
    baner na moim blogu spoxiara.blogspot.com
    adres e-mail: spoxica@gmail.com

    Tak swoją drogą nagrody są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy3/23/2013

    zapisuję się z chęcią, bo nagrody super, obserwuję, banerek w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy"
    zapraszam też do mnie na candy :)
    pozdrawiam!
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/
    oliwkowepasje@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie i ja się zgłoszę :)
    madzia5297@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy3/25/2013

    Aniu wielkie gratulacje za tego pięknego, kolorowego bloga.Moje oczy same się śmieją do tych cudeniek, które wyszły spod Twoich zręcznych rączek.Życzę Ci dalszej inspirującej pracy oraz pogodnych Świąt Wielkanocnych. Roma

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się również i uprzedzam, że poprzedni komentarz nie jest mojego autorstwa - po prostu zbieg okoliczności.
    spec-place@wp.pl
    Zapraszam również na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Zostałam skuszona przez paczuszkową zawartość ;) Buziaki ;)
    charmonia@gazeta.pl
    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. To i ja się ustawiam po te cudeńka,które dla nas przygotowałaś:)
    http://szczesliwyzakatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. I ja chętnie zgłaszam się :)
    dariatworzy@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Grzecznie się ustawiam:)
    http://handmadebydoris.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudne rzeczy chcesz nam podarować :).

    Zapisuję się i mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam ze drugi komentarz ale zapomniałam o e-mailu.
      a.m.math@poczta.fm

      Usuń
  30. Widać mój poprzedni komentarz się nie zapisał, dziękuję za informację
    Zgłaszam się
    mój mail to alojka.c@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. z przyjemnością ustawię się w kolejce po takie cudeńka banerek na pasku bocznym http://ozdobyagnez.blogspot.com/ adresik ; r.agnieszka.81@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne candy.. Chętnie wezmę udział..
    puchaneta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Z przyjemnością biorę udział w Twojej wspaniałej zabawie:) Przygotowałaś dla nas fantastyczne nagrody, więc ustawiam się w kolejce po te cudeńka:) Byłabym w siódmym niebie, gdyby szczęście uśmiechnęło się właśnie do mnie:) Pozdrawiam gorąco:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/
    mail: fantazyjneupominki@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  34. Dołaczam jako50:) zapraszam na rozdanie u mnie:http://laylatestuje.blogspot.com/2013/03/uwaga-rozdanie-o-wnym-bohaterem.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku.
Dziękuję,że poświęciłeś swój czas aby zatrzymać się tu na chwilę. Dziękuję też za każde miłe słowo, które zostawiasz.Rękodziełem nie zajmuję się profesjonalnie. Jest to moje hobby i miły sposób na twórcze spędzenie wolnego czasu. Prace są różne, lepsze i gorsze i zawsze milej usłyszeć pochwałę niż krytykę. Krytyka jest bardzo potrzebna, bo otwiera oczy na różne rzeczy, których czasami się nie dostrzega. Mam jednak ogromną prośbę - anonimowość w sieci nie zwalnia od zachowania kultury osobistej i nie daje prawa do poniżania, ośmieszania i szydzenia z innych. Uszanuj więc mój czas i serce, które wkładam w wykonane prace, nawet jeśli Ci się nie do końca podobają.
Pozdrawiam Ania.

Album na zdjęcia wklejane

 Witajcie dziś przychodzę do Was z albumem ręcznie robionym . Ostatnio powraca moda na zdjęcia w tradycyjnej papierowej formie oraz piękne r...