Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Odwiedziny

wtorek, 26 marca 2013

Koniec i początek...

Wiosno, gdzie jesteś!!!??? Tylko zajączki są radosne, bo ja patrząc przez okno wpadam w depresję :(
Dwa dni na kiermaszu opłaciły się. Przynajmniej zwrócę mamie za prąd, który naciągnęłam piekąc moje "tworki".  Chwilowo zawieszam produkcję solniaków i przerzucam się na kartki okolicznościowe. Trzeba też pomyśleć nad nowymi wzorami torebek z filcu. Jak sądzicie, jakie kolory będą trendy w tym roku? Czekam na Wasze podpowiedzi. Tymczasem "resztka" zajączków i przedsmak kartek ( akurat ta była robiona pod konkretne zamówienie na Chrzest). Pozdrawiam cieplutko i kto jeszcze ma chęć zapisać się na rozdanie to szybciutko, bo czas ucieka :)


 Pomysł na zajączki z tabliczką wypatrzyłam u Prze solonej<KLIK> i tak mi się spodobał,że postanowiłam zrobić coś podobnego. Dziękuję za inspirację :)


8 komentarzy:

  1. Rewelacyjne solniaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory to oczywiście mięta,mięta,mięta...może koral do tego...

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zajączki :)
    W poprzednich postach pokazałaś przecudne Anielinki z krótszymi włosami. To rzadko spotykane na blogach, gdzie widuje się tylko aniołki z długimi lokami. Twoje są super, takie zadziorne troszkę z krótszymi fryzurkami. Moim skromnym zdaniem powinnaś iść tym tropem bo są bardzo oryginalne :) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Ci Alu za przemiłe słowa. Lubię moje Anielinki właśnie takie, słodkie , ale z zadziorną nutką :) Tego się będę trzymać. Dziękuję raz jeszcze i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zajączki. Dziękuję za udział w moim Candy i życzę powodzenia w losowaniu. Chętnie dołączam też do obserwatorów Twojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocz zajączki:) Z okazji Świąt życzę Ci radosnych chwil spędzonych w gronie najbliższych osób:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zajączki :)
    Myślę, że w tym roku całkiem sporo rzeczy w kolorze miętowym pojawia się na sklepowych półkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. rozkoszny kicak
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku.
Dziękuję,że poświęciłeś swój czas aby zatrzymać się tu na chwilę. Dziękuję też za każde miłe słowo, które zostawiasz.Rękodziełem nie zajmuję się profesjonalnie. Jest to moje hobby i miły sposób na twórcze spędzenie wolnego czasu. Prace są różne, lepsze i gorsze i zawsze milej usłyszeć pochwałę niż krytykę. Krytyka jest bardzo potrzebna, bo otwiera oczy na różne rzeczy, których czasami się nie dostrzega. Mam jednak ogromną prośbę - anonimowość w sieci nie zwalnia od zachowania kultury osobistej i nie daje prawa do poniżania, ośmieszania i szydzenia z innych. Uszanuj więc mój czas i serce, które wkładam w wykonane prace, nawet jeśli Ci się nie do końca podobają.
Pozdrawiam Ania.

Album na zdjęcia wklejane

 Witajcie dziś przychodzę do Was z albumem ręcznie robionym . Ostatnio powraca moda na zdjęcia w tradycyjnej papierowej formie oraz piękne r...