Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Odwiedziny

piątek, 1 marca 2013

Niespodziewane wyróżnienie i nagroda :)

Serdecznie dziękuję koleżance z blogu Aniołki Amelki za wyróżnienie.





Co należy zrobić:
"1.podziękować nominującej na jej blogu,

2.pokazać nagrodę VB u siebie,
3.ujawnić 7 faktów dotyczących samej siebie;
4.nominować 10 (lub zależnie od wersji 15) blogów;
5.poinformować o tym fakcie autorki nominowanych blogów."



O mnie :

1. Kocham koty rasy Maine Coon
2. Ulubiona kapela to Disturbed
3. Uwielbiam wszelkie dania z makaronów
4. Wolę książki niż filmy
5. Mam młodszego brata
6. Nie lubię fałszywych "przyjaciół"
7. Lubię się uczyć :)

Osoby, którym przekazuję dalej wyróżniena to:



6 komentarzy:

  1. Dziękuję "bardzo, bardzo" ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy3/03/2013

    lubię takie posty :D sporo się można o kimś dowiedzieć :33

    zapraszam do siebie na candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję, każe wyróżnienie dodaje mi skrzydeł!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ proszę bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie,ale to ślicznie dziękuję!!!!!!!!!!!!! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku.
Dziękuję,że poświęciłeś swój czas aby zatrzymać się tu na chwilę. Dziękuję też za każde miłe słowo, które zostawiasz.Rękodziełem nie zajmuję się profesjonalnie. Jest to moje hobby i miły sposób na twórcze spędzenie wolnego czasu. Prace są różne, lepsze i gorsze i zawsze milej usłyszeć pochwałę niż krytykę. Krytyka jest bardzo potrzebna, bo otwiera oczy na różne rzeczy, których czasami się nie dostrzega. Mam jednak ogromną prośbę - anonimowość w sieci nie zwalnia od zachowania kultury osobistej i nie daje prawa do poniżania, ośmieszania i szydzenia z innych. Uszanuj więc mój czas i serce, które wkładam w wykonane prace, nawet jeśli Ci się nie do końca podobają.
Pozdrawiam Ania.

Album na zdjęcia wklejane

 Witajcie dziś przychodzę do Was z albumem ręcznie robionym . Ostatnio powraca moda na zdjęcia w tradycyjnej papierowej formie oraz piękne r...