Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Odwiedziny

środa, 21 maja 2014

Serce

Witajcie kochani =)

Za oknem piękna letnia pogoda - oby już tak zostało do października =D Już nie mogę się doczekać plażowania =) Póki co oddaję się innej przyjemności jaką jest zabawa z masą solną. Muszę w końcu usiąść do malowania, bo lepi się fajnie, ale potem z malowaniem już jest kiepsko.Jak wiecie uwielbiam wykorzystywać masę co do ostatniego kawałeczka i jak zostaje mi z większych prac to zawsze staram się zrobić z tego "coś". Tak oto powstało tytułowe serce.




 Taka niepozorna praca, ale ma swój urok =)

Miłego dnia Wam życzę =)
Przesyłam buziaki =*

6 komentarzy:

  1. Śliczne serce! Widzisz, a ja mam zupełnie na odwrót. Lepić w prawdzie lubię, ale najbardziej kocham malowanie gotowych figurek :):) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Serce byłoby ładniejsze,gdyby kolory były radośniejsze...są jakies takie ponure....pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może następne zrobię jaśniejsze,dziękuję za sugestię :-) Również pozdrawiam

      Usuń
  3. ach ,jakie to śliczne :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglada jak piernikowe serce :) ładne
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie niby niepozorne:) a takie w tym piękne:) Świetny blog, fajnie że do ciebie zajrzałam:) zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku.
Dziękuję,że poświęciłeś swój czas aby zatrzymać się tu na chwilę. Dziękuję też za każde miłe słowo, które zostawiasz.Rękodziełem nie zajmuję się profesjonalnie. Jest to moje hobby i miły sposób na twórcze spędzenie wolnego czasu. Prace są różne, lepsze i gorsze i zawsze milej usłyszeć pochwałę niż krytykę. Krytyka jest bardzo potrzebna, bo otwiera oczy na różne rzeczy, których czasami się nie dostrzega. Mam jednak ogromną prośbę - anonimowość w sieci nie zwalnia od zachowania kultury osobistej i nie daje prawa do poniżania, ośmieszania i szydzenia z innych. Uszanuj więc mój czas i serce, które wkładam w wykonane prace, nawet jeśli Ci się nie do końca podobają.
Pozdrawiam Ania.

Album na zdjęcia wklejane

 Witajcie dziś przychodzę do Was z albumem ręcznie robionym . Ostatnio powraca moda na zdjęcia w tradycyjnej papierowej formie oraz piękne r...