Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Odwiedziny

czwartek, 29 maja 2014

Koszyczki z kwiatami

Dzień dobry =)

Dzisiejszy post będzie o małych koszyczkach z masy solnej, które powstały jeszcze przed Wielkanocą, ale jakoś mi umknęły podczas fotografowania. Za dużo tych kartoników. Czasem spakuję aniołki i dołożę do pudełka jeszcze jakieś drobiazgi, po czym zapominam gdzie to schowałam. Skleroza nie boli. Takie małe niepozorne koszyczki powstały z foremki w kształcie jajka oraz kilku malutkich kwiatowych foremeczek. Lubię pracować z foremkami, ale ciężko dostać takie malutkie jak do "fimo" w zwykłym sklepie z foremkami, a na specjalistycznych stronach są masakrycznie drogie. Może macie namiary na jakiś niedrogi sklepik z takimi gadżetami? Przydałoby się trochę nowości =) 
Życzę Wam miłego dnia chociaż nadal zimno i wietrznie. 
Buziaki =*






10 komentarzy:

  1. Anonimowy5/29/2014

    Jak widać był powód, ze ich nie zamieściłaś wcześniej i trzeba było na tym pozostać, bo niestety szału nie robią :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzecz gustu :-)

      Usuń
    2. Anonimowy5/30/2014

      albo jego braku :)

      Usuń
    3. Nie jest ładne to co jest ładne tylko to co się komu podoba. Jeśli ci się nie podoba to co widzisz nie musisz odwiedzać mojej strony. Proste i logiczne.

      Usuń
  2. Ciekwe, dlaczego Pan Anonim się nie podpisał. Każda opinia jest cenna, ale odwagi, każdy ma jakieś imię :) co do koszyczków, coś by się jeszcze do nich przydało, ale z kims połaczyc..nie mam pomysłu, ale same w soebie są łądne, tylko coś im jeszcze brakuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja droga imię przecież można zmienić,tak na prawdę w internecie każdy jest anonimowy. Tak myślałam o jakiejś wstążeczce lub czymś podobnym,ale jeśli mam być szczera to ja wolę koszyczki trzymane przez aniołki.Może uda mi się je połączyć z aniołkami,które będę wkrótce tworzyć.Same w sobie też jakoś do mnie nie przemawiają,ale chciałam spróbować czegoś innego. No cóż,czasem lepiej trzymać się sprawdzonych rzeczy niż eksperymentować. :-)

      Usuń
    2. Anonimowy5/30/2014

      Kuferku, ale nie każdy ma konto gogle, a bloga oglądac może każdy, nawet osobnik bez jakiegokolwiek konta :)

      Usuń
  3. Mi się podobają, a kokardka czy jakiś cekin, dżet dodałby jeszcze większego uroku :). Takie koszyczki śmiało mogą byc podziękowaniami na urodzinach itp :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie osobiście się podobają :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne koszyczki, mnie jednak urzekła Anielinka w brązach, pięknie ją zrobiłaś i pomalowałaś. Jak dla mnie to najpiękniejsza z Twoich prac. Pozdrawiam bardzo serdecznie. Ala.

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku.
Dziękuję,że poświęciłeś swój czas aby zatrzymać się tu na chwilę. Dziękuję też za każde miłe słowo, które zostawiasz.Rękodziełem nie zajmuję się profesjonalnie. Jest to moje hobby i miły sposób na twórcze spędzenie wolnego czasu. Prace są różne, lepsze i gorsze i zawsze milej usłyszeć pochwałę niż krytykę. Krytyka jest bardzo potrzebna, bo otwiera oczy na różne rzeczy, których czasami się nie dostrzega. Mam jednak ogromną prośbę - anonimowość w sieci nie zwalnia od zachowania kultury osobistej i nie daje prawa do poniżania, ośmieszania i szydzenia z innych. Uszanuj więc mój czas i serce, które wkładam w wykonane prace, nawet jeśli Ci się nie do końca podobają.
Pozdrawiam Ania.

Album na zdjęcia wklejane

 Witajcie dziś przychodzę do Was z albumem ręcznie robionym . Ostatnio powraca moda na zdjęcia w tradycyjnej papierowej formie oraz piękne r...