Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Odwiedziny

środa, 28 maja 2014

Anielinka w brązach

Witam wszystkich.

Pogoda jak zwykle spłatała figla i zamiast cudownego słońca i letnich temperatur mamy deszcz, wiatr i jesienną aurę. Cóż zrobić... Może za kilka dni się znów rozpogodzi =). Koszmarnie rzadko tu ostatnio zaglądam, ale dopadło mnie "twórcze lenistwo". Mam masę pomysłów w głowie na nowe prace, ale kiedy już rozrobię masę i stoję nad stołem z wałkiem w ręce w głowie mam totalną pustkę... Na szafce  w kartoniku rośnie stosik prac czekających na malowanie, ale kiedy już siadam do nich z farbami odchodzi mi cała ochota na robienie czegokolwiek, a malowanie na siłę nigdy nie wychodzi pracom na dobre. Lepiej przeczekać. Pocieszam się,że nie tylko mnie dopada taka blokada twórcza. Czasem widuję u Was podobne wpisy więc pocieszam się,że ten stan nie będzie trwał wiecznie i w końcu się zmobilizuję do działania, regularnych wpisów i dokończenia zaczętych prac.

Teraz kilka słów z innej beczki.

Szanuję Wasze zdanie, sugestie co do kolorystyki i wykonania, takie opinie cenię najbardziej i takie komentarze chętnie publikuję, a ich autorów po prostu uwielbiam.  Każdy tworzy inaczej, maluje inaczej bo inaczej postrzega pewne rzeczy. Pojęcie ładne czy brzydkie jest subiektywnym odczuciem każdego z nas i nie ma na świecie osoby, której zawsze wszystko by się podobało. Przykro mi bardzo to pisać, ale nie będę publikować komentarzy od Anonimowych osób, które chyba mylą mój blog z jakąś galerią, a siebie z krytykami sztuki. Moi drodzy to jest amatorski blog z amatorskimi pracami, które robię bo lubię, dla zabicia czasu, dla rozrywki itp. Prace są różne raz lepsze raz gorsze, raz bardziej dopracowane raz mniej. Można napisać jednym zdaniem, że praca się podoba lub nie  i starczy. Po co pisać kilometrowy komentarz, w którym praca jest rozbierana na czynniki pierwsze i "obsmarowana" od góry do dołu ze mną włącznie. Toż to jest tylko masa solna, weźcie na wstrzymanie. Dla mnie sprawa jest prosta jak budowa cepa - jeśli moje prace Ci się nie podobają, jeśli są beznadziejne, źle wykonane i godzą w Twój wysmakowany gust artystyczny to znaczy,że ten blog nie jest dla Ciebie. Po co tu wchodzić, oglądać i bić pianę w komentarzach. Są inne blogi, ciekawsze, ładniejsze, na pewno tam odnajdziesz dla siebie miejsce. Po co się wzajemnie denerwować. Takim osobom mówię PA PA. To tyle.

Dzisiaj anielinka w brązach. Znowu ciemna kolorystyka, ale cóż poradzę - takie kolory lubię. Trochę złota i błękitu dla przełamania monotonii. Postaram się następne prace robić bardziej kolorowe =) Obiecuję.





9 komentarzy:

  1. No cóż ja znów nie będe oryginalna. Sama zrobiłam kilka aniołków i wiem, że nie jest łatwo wykończyć pomalować tak ładnie, aby praca miała to coś. Tobie się to udaje. Nic się nie martw jeśli ktoś Cię krytykuje... Zdolna jesteś i już i nie tylko ja tak twierdzę!!!! Pozdrawiam serdecznie, a Twój aniołek wisi na ścianie u moich dziewczynek w pokoju i wygląda cudnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się,że aniołek się podoba :-)

      Usuń
  2. Moim zdaniem bardzo jej do twarzy w tych kolorach. Ja też takie lubię :) Śliczna sukienkę zrobiłaś :) Co do niemocy twórczej to coś wiem na ten temat bo ostatnio u mnie też jakoś tak wszystko pomalutku idzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam Cię do mnie po wyróżnienie :) jeśli masz ochotę zachęcam do zabawy :)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Jak dla mnie ten aniołek jest śliczny i kolory dobrałaś idelane :) , mogłabym takiego mieć :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej...pięknie ją pomalowałaś!! Co do krytycznych i niemiłych komentarzy od anonimów to dobrze, że nie bierzesz sobie ich do serca. Każdy ma prawo do wyrażenia swojej opinii, ale nie trzeba przy tym nikogo obrażać, a przede wszystkim jak sie już coś nie podoba i sie o tym pisze wprost, to trzeba mieć też odwagę się przedstawić :) Najważniejsze, że podchodzisz do tego z dystansem i tak trzymaj :) Pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja uważam, że ten aniolek wyszedł bardzo ladnie. Bardzo podobają mi sie te przecierki!!! Super to wyglada :) coraz lepiej Ci idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie to jeden z najpiękniejszych Twoich aniołków. Prześlicznie cieniowany i w fantastycznych kolorach. Zakochałam się w nim po uszy:-)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku.
Dziękuję,że poświęciłeś swój czas aby zatrzymać się tu na chwilę. Dziękuję też za każde miłe słowo, które zostawiasz.Rękodziełem nie zajmuję się profesjonalnie. Jest to moje hobby i miły sposób na twórcze spędzenie wolnego czasu. Prace są różne, lepsze i gorsze i zawsze milej usłyszeć pochwałę niż krytykę. Krytyka jest bardzo potrzebna, bo otwiera oczy na różne rzeczy, których czasami się nie dostrzega. Mam jednak ogromną prośbę - anonimowość w sieci nie zwalnia od zachowania kultury osobistej i nie daje prawa do poniżania, ośmieszania i szydzenia z innych. Uszanuj więc mój czas i serce, które wkładam w wykonane prace, nawet jeśli Ci się nie do końca podobają.
Pozdrawiam Ania.

Album na zdjęcia wklejane

 Witajcie dziś przychodzę do Was z albumem ręcznie robionym . Ostatnio powraca moda na zdjęcia w tradycyjnej papierowej formie oraz piękne r...