Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Odwiedziny

niedziela, 18 maja 2014

Dziewczynka z misiem

Witajcie.

Przepraszam za taką długą nieobecność, ale wydarzenia ostatnich tygodni dokumentnie poprzestawiały mój świat do góry nogami. Los bardzo dobitnie uświadomił mi,że niczego ani nikogo nie można być w życiu pewnym na 100%. Straciłam zapał i serce do blogowania do tworzenia... Powoli odbudowuję tą relację, nie chcę zaprzepaścić tego co mam, nie chcę zawieść ludzi, którzy na mnie liczą dlatego jestem tu i będę. Ten blog to moja odskocznia od wszystkiego, moc pozytywnej energii, która płynie od Was. Wasze ciepłe słowa, maile, komentarze dają mi wiarę,że warto tu zostać. Dziękuję za to.

Dzisiaj anielska dziewczynka z misiem. W różach i beżach z odrobiną złotych przecierek. W kartonie piętrzą się solniaki do malowania, ale póki co jeszcze poczekają. Małymi kroczkami, powoli wróci wszystko do normy. Obiecuję.
Miłego dnia






6 komentarzy:

  1. Aniołek przesłodki!! Nie wiem co się dzieje w Twoim życiu, ale z całego serca życzę Ci żeby wszystko się dobrze poukładało i aby na Twojej twarzy zagościł uśmiech. Życie niestety czasami daje nam porządnie w kość, ale trzeba iść do przodu i wierzyć że czeka nas jeszcze wiele szczęśliwych chwil :) Pozdrawiam ciepło!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję =) Jakoś to będzie jakkolwiek się sprawy nie potoczą. Trzeba zagryźć zęby i żyć dalej. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Aniołek śliczny , życzę żeby sprawy szybko się poukładały
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. życie często sprowadza nas na ziemię, już ja coś o tym wiem, jednak nigdy nie jest tak żeby człowiek ie stał się silniejszy i nie był w stanie się podnieść, głowa do góry a aniołek śliczny

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny anioł, fajny miś Ci wyszedł, ogólnie słodka praca ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, tworzysz cudne, cieszące nasze serca Cudeńka :) Wierzę, że za chwilkę zaświeci dla Ciebie ponownie Słońce na Niebie :D Przytulam do serucha :D I czekam na dalsze Twoje Piękności :D

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku.
Dziękuję,że poświęciłeś swój czas aby zatrzymać się tu na chwilę. Dziękuję też za każde miłe słowo, które zostawiasz.Rękodziełem nie zajmuję się profesjonalnie. Jest to moje hobby i miły sposób na twórcze spędzenie wolnego czasu. Prace są różne, lepsze i gorsze i zawsze milej usłyszeć pochwałę niż krytykę. Krytyka jest bardzo potrzebna, bo otwiera oczy na różne rzeczy, których czasami się nie dostrzega. Mam jednak ogromną prośbę - anonimowość w sieci nie zwalnia od zachowania kultury osobistej i nie daje prawa do poniżania, ośmieszania i szydzenia z innych. Uszanuj więc mój czas i serce, które wkładam w wykonane prace, nawet jeśli Ci się nie do końca podobają.
Pozdrawiam Ania.

Album na zdjęcia wklejane

 Witajcie dziś przychodzę do Was z albumem ręcznie robionym . Ostatnio powraca moda na zdjęcia w tradycyjnej papierowej formie oraz piękne r...