Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Odwiedziny

piątek, 3 stycznia 2014

Mroźne ptaszki z masy solnej

Witajcie moi drodzy =)

Mam nadzieję,że sylwestrowa noc minęła Wam w bajecznej atmosferze. U mnie było raczej spokojnie i bez "fajerwerków" Miła domówka w kameralnym gronie, nic dodać nic ująć. Najważniejsze to spędzić ten czas z osobami dla nas ważnymi - prawda?
Rzadko tu ostatnio zaglądam i mam nadzieję wybaczycie mi to,że posty nie pojawiają się codziennie, ale po prostu nie mam do tego głowy. 
Mam troszkę zawirowań rodzinnych, poza tym stres przed sesją, która od przyszłej soboty zaczyna się na mojej uczelni. W lutym obrona pracy dyplomowej a ja jestem jeszcze w "szczerym polu" z pisaniem jej. Nie wiem jak to wszystko ogarnąć... Ehhh.
Nie ma co moi mili - muszę wziąść się w garść i do roboty.
Dziś chciałam Wam pokazać takie małe ptaszki z resztki masy solnej, która kiedyś została mi po lepieniu aniołków. Nie mam serca wyrzucać resztek kiedy coś lepię. Tak więc wpadłam na ten pomysł. Nic odkrywczego czy nadzwyczajnego, ale efekt mi się spodobał. Do ozdobienia użyłam tylko białej farby akrylowej i niebieskich cieni do powiek, które roztarłam palcem po brzegach . Oto i cała filozofia. Postaram się zaglądać tu częściej i nadrobić zaległości w pisaniu i odwiedzaniu innych blogów.  Tymczasem zapraszam do oglądania zdjęć. Co prawda niewiele ich, ale zawsze lepsze to niż nic.
Pozdrawiam sedecznie. 




6 komentarzy:

  1. Są piękne. Podobają mi się kolory - faktycznie mrożne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śmieszne ptaszorki, takie zwiastujące wiosnę;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne ptaszyny. Super pomysł z cieniowaniem :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne ptaszki. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne i faktycznie w takiej mroźnej tonacji:) super w oknie by się prezentowały:)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku.
Dziękuję,że poświęciłeś swój czas aby zatrzymać się tu na chwilę. Dziękuję też za każde miłe słowo, które zostawiasz.Rękodziełem nie zajmuję się profesjonalnie. Jest to moje hobby i miły sposób na twórcze spędzenie wolnego czasu. Prace są różne, lepsze i gorsze i zawsze milej usłyszeć pochwałę niż krytykę. Krytyka jest bardzo potrzebna, bo otwiera oczy na różne rzeczy, których czasami się nie dostrzega. Mam jednak ogromną prośbę - anonimowość w sieci nie zwalnia od zachowania kultury osobistej i nie daje prawa do poniżania, ośmieszania i szydzenia z innych. Uszanuj więc mój czas i serce, które wkładam w wykonane prace, nawet jeśli Ci się nie do końca podobają.
Pozdrawiam Ania.

Album na zdjęcia wklejane

 Witajcie dziś przychodzę do Was z albumem ręcznie robionym . Ostatnio powraca moda na zdjęcia w tradycyjnej papierowej formie oraz piękne r...