Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Odwiedziny

czwartek, 16 stycznia 2014

PRZYDASIOWA WYMIANKA !!

Witajcie kochani !!! =)

Dziś bardzo miły post ogłaszający pierwszą tego typu zabawę na moim blogu.
W lutym minie rok od kiedy zaczęłam swoją przygodę z blogowaniem i jestem z tego bardzo dumna =) Dzięki temu poznałam wielu ciekawych i przemiłych ludzi, dowiedziałam się o sobie co nieco i utwierdziłam w przekonaniu,że podoba Wam się to co tu pokazuję i chcecie tu wracać.
Dziękuję,że jesteście ze mną =)

Wracając do zabawy - będzie to wymianka. 
Pewnie w nie jednej już braliście udział, ale ja organizuję taką po raz pierwszy i mam nadzieję, że organizacyjnie będzie wszystko dobrze.

Zasady są następujące :
  • Każda osoba, która chciałaby się z nami pobawić, bez różnicy czy ma bloga czy też nie musi pod tym postem zostawić komentarz wyrażający chęć udziału w zabawie.
  • Uczestnikami mogą być wyłącznie osoby zamieszkujące na terenie RP.
  • Zgłaszamy się do końca stycznia czyli piątku 31 do godziny 23.59
  • Każda zgłaszająca się osoba MUSI napisać do mnie na adres kotesek@wp.pl , podając w mailu swoje dane personalne oraz adres do przesyłki.
  • 1.02.2014r. podzielę osoby, które się zgłosiły na pary, oraz informację kto jest w parze z kim umieszczę pod tym postem, więc sprawdzajcie.
  • Następnie wyślę Wam w parach adres osoby, dla której będziecie musieli zrobić paczuszkę.
  • Jeśli ktoś będzie bez pary, oczywiście ja zobowiązuję się wtedy do wysłania przesyłki.
  • Kolejną rzeczą, którą musicie zrobić jest wysłanie ponownie na mój adres e-mail zdjęcia zawartości paczuszki, którą zamierzacie wysłać, oraz jeszcze jedno zdjęcie z potwierdzeniem nadania przesyłki.
  • Przesyłki wysyłamy tak aby dotarły do Waszych par nie później niż do 16. 02. 2014r ( tj. niedziela, dlatego najlepiej żeby dotarły już 14.)
  • Jeśli ktoś otrzyma paczuszkę wcześniej ( a ma bloga) niech wstrzyma się z publikacją na forum. Zdjęcia i posty informujące o otrzymaniu przesyłeczki możecie udostępniać po 16.02.
  • Zawartość paczuszki dla Waszej wymiankowej pary ma zawierać same "przydasie", czyli różne przydatne rękodzielnikom rzeczy: wstążki, koraliki, cekiny, serwetki do decoupage'u, kolorowe papiery do kartek itp. itd. co kto ma i czym chce się podzielić. Znając swoją parkę, która ma bloga można podpatrzeć czym się zajmuje i wtedy dopasować "przydasie" do tego co jej się przyda. Uprzedzam natomiast z góry,żeby później nie było pretensji - szanujmy siebie nawzajem i nie róbmy sobie przykrości tym,że jedna osoba wyśle karton wspaniałych gażetów, a ktoś od niechcenia wsadzi w kopertę dwie serwetki. Dlatego proszę o zdjęcia Waszych paczuszek zanim je wyślecie. Ma być sprawiedliwie =)Traktujmy innych tak jak sami chcielibyśmy zostać potraktowani =)
  • Ja oczywiście później napiszę oddzielny post podsumowujący całą zabawę i dołączę Wasze zdjęcia 
Nie zmuszam nikogo do zaobserwowania mojego bloga by zostać uczestnikiem zabawy, ale jeśli ktoś będzie chciał  zostać ze mną na dłużej to będzie mi bardzo miło. Można obserwować samego bloga, lub Bloglovin oraz moją stronkę na FB. Odnośnik do FB jest na prawym pasku bocznym =)

Obowiązkowe jest jedynie pobranie banerka informującego o zabawie, podlinkowanie go i umieszczenie u siebie na blogu, a jeśli ktoś nie posiada bloga to na swojej tablicy na FB z adresem mojego bloga w opisie.


Zapraszam i czekam z niecierpliwością na Wasze zgłoszenia =)
Miłego wieczorku =)

WYMIANKOWE PARY !!!

2 komentarze:

  1. hmm, nigdy nie brałam udziału w tym ale chętnie spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie się przyłączę też jest to dla mnie nowość :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku.
Dziękuję,że poświęciłeś swój czas aby zatrzymać się tu na chwilę. Dziękuję też za każde miłe słowo, które zostawiasz.Rękodziełem nie zajmuję się profesjonalnie. Jest to moje hobby i miły sposób na twórcze spędzenie wolnego czasu. Prace są różne, lepsze i gorsze i zawsze milej usłyszeć pochwałę niż krytykę. Krytyka jest bardzo potrzebna, bo otwiera oczy na różne rzeczy, których czasami się nie dostrzega. Mam jednak ogromną prośbę - anonimowość w sieci nie zwalnia od zachowania kultury osobistej i nie daje prawa do poniżania, ośmieszania i szydzenia z innych. Uszanuj więc mój czas i serce, które wkładam w wykonane prace, nawet jeśli Ci się nie do końca podobają.
Pozdrawiam Ania.

Album na zdjęcia wklejane

 Witajcie dziś przychodzę do Was z albumem ręcznie robionym . Ostatnio powraca moda na zdjęcia w tradycyjnej papierowej formie oraz piękne r...