Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Odwiedziny

wtorek, 31 grudnia 2013

Ostatni wpis w tym roku i malutkie aniołki z masy solnej.

Moi kochani =)
Za kilka godzin będziemy świętować i w gronie przyjaciół witać nowy 2014 rok.
Z tej oto okazji życzę Wam spełnienia wszytkich planów i postanowień, które sobie założycie. Z całego serca tego Wszystkim życzę, bo życie bez marzeń i planów jest niekompletne.
Dla moich cudownych blogowych koleżanek życzę dużo nowych inspiracji, pasji w tworzeniu, jak najmniej braku weny i tego co każda z Was w skrytości serca pragnie. Dziękuję,że ze mną jesteście, że dzielicie się ze mną dobrymi radami, podtrzymujecie na duchu i dajecie motywację do dalszej pracy. 
Szampańskiej zabawy WSZYSTKIM!!! =)

Teraz obiecane w temacie aniołeczki. Tęsknię już do wiosny dlatego i te maluszki zaopatrzyłam w kwiatuszki. Malutko zdjęć bo spieszyłam się aby mogły trafić do nowych właścicieli i jak tylko lakier wysechł pakowałam i w drogę. 


Pozdrawiam i do zobaczenia w NOWYM ROKU =)

6 komentarzy:

  1. Ale śmieszne mają noski;-) Jeszcze raz wszystkiego naj naj Aniu:-) Miłej zabawy:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby ten Nowy Rok był jeszcze lepszy od starego :)
    Spełnienia wszystkich marzeń :)
    Miłej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przeiękne aniołeczki :)
    po prostu urocze :)
    udanej nocy sylwestrowej życzę :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super aniołeczki.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniołeczki są urocze, takie milutkie. Jak tak sobie na nie patrzę, to aż rośnie mi uśmiech na twarzy, na prawdę.

    Pozdrawiam i życzę samych pomyślności w obecnym 2014 roku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesłodkie aniołeczki:)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku.
Dziękuję,że poświęciłeś swój czas aby zatrzymać się tu na chwilę. Dziękuję też za każde miłe słowo, które zostawiasz.Rękodziełem nie zajmuję się profesjonalnie. Jest to moje hobby i miły sposób na twórcze spędzenie wolnego czasu. Prace są różne, lepsze i gorsze i zawsze milej usłyszeć pochwałę niż krytykę. Krytyka jest bardzo potrzebna, bo otwiera oczy na różne rzeczy, których czasami się nie dostrzega. Mam jednak ogromną prośbę - anonimowość w sieci nie zwalnia od zachowania kultury osobistej i nie daje prawa do poniżania, ośmieszania i szydzenia z innych. Uszanuj więc mój czas i serce, które wkładam w wykonane prace, nawet jeśli Ci się nie do końca podobają.
Pozdrawiam Ania.

Album na zdjęcia wklejane

 Witajcie dziś przychodzę do Was z albumem ręcznie robionym . Ostatnio powraca moda na zdjęcia w tradycyjnej papierowej formie oraz piękne r...