Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Odwiedziny

środa, 6 listopada 2013

Piernikowe aniołki z masy solnej i zaległe wyróżnienia.

Witam Was moi drodzy =)
Nigdy nie przestanie mnie zadziwiać pewien fenomen.Jeszcze dobrze nie rozpoczął się listopad, a w większości sklepów już wywieszane są świąteczne ozdoby. Jeszcze tylko brakuje reklamy Coca Coli ze słynnymi tirami wiozącymi specyfik i mamy Święta =D Cóż się dziwić, takie prawa rynku. Jeśli o mnie chodzi to ja się cieszę z tego przyspieszania, bo atmosfera Świąt Bożego Narodzenia  będzie trwać dłużej =) Skoro wszędzie już niemalże pachnie choinką u mnie dzisiaj pachnie piernikami. Do masy solnej dodałam kakao i przyprawę do piernika, dzięki temu uzyskałam piękny brązowy odcień ciasta. Żeby uzyskać jaśniejszy brąz do innej masy dodałam sam mielony cynamon, dzięki temu odcień ciasta jest delikatny i idealnie komponuje się z ciemną kakaowo-piernikową masą. Oczywiście anioki są "oszronione" białą farbą akrylową i posypane złotym brokatem żeby było bardziej nastrojowo =). Pachną nieziemsko, aż chciałoby się je zjeść. Postanowiłam zapakować je w celofanowy woreczek wypełniny sizalem i związany rafią, dzięki temu są już gotowe by stać się miłym dodatkiem do prezentu.




WYRÓŻNIENIA =)

Dzięki uprzejmości Kariny z bloga SaltDoughWingsArt otrzymałam wyróżnienie, którym już dawno miałam się pochwalić, ale po prostu zabrakło mi na to czasu, za co serdecznie przepraszam i już się rehabilituję

Warunkami otrzymania wyróżnienia było:

Pokazanie wyróżnienia na blogu, podziękowanie nominowanemu, ujawnienie 7 faktów o sobie i przekazanie wyróżnienia 7 innym bloggerom oraz poinformowanie ich o tym.

Oto wyróznienie, za które bardzo Ci Karinko dziękuję =*

7 faktów o mnie :
uwielbiam prowadzić bloga; kocham czytać fantastykę; uwielbiam zespół ESO i Disturbed;  bardzo lubię uczyć się nowych rzeczy stąd kolejne studia na mojej liście;  często korzystam przy swoich pracach z foremek i mat strukturalnych bo bardzo mi się podoba uzyskany przez to efekt;  nie lubię malować farbami akrylowymi (lepsze są tempery moim zdaniem); bardzo lubię storczyki

Ta część jest zawsze najgorsza przy tego typu zabawach, bo nigdy nie wiem komu przyznać wyróżnienie. Wszystkie blogi są wspaniałe i Wasze prace, ale mogłam wybrać tylko 7 =(

Nominowane blogi (kolejność przypadkowa):
Babskie zachcianki
Bluszczem oplątane
Made in Joy
Papierowa wiklina Bożeny
Oliwia Art Deco
ROSZPUNKA
Sosnowy gaik


Gratuluję nominowanym i mam nadzieję przyłączycie się do zabawy.

Kolejne wyróżnienie otrzymałam od Agnieszki z bloga Stara pracownia. Agnieszko dziękuję Ci bardzo, bardzo serdecznie =*

"Nominacja do "LBA" jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Ma na celu rozpowszechnienie tych mniej znanych bloggerów. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby, która Cię nominowała, następnie Ty nominujesz kolejne 11 osób (informujesz ich pod najnowszym postem, nie możesz nominować osoby, która Cię nominowała) oraz zadajesz 11 pytań."

Oto pytania od Agnieszki :

1.Jaki był najmilszy moment prowadzenia bloga?
Cała moja przygoda z prowadzeniem bloga jest miłym doświadczeniem, ale najmilszym momentem zawsze są nowe cenne znajomości, które dzięki temu zawarłam
2.Co jest dla Ciebie inspiracją w pracy twórczej?
Chyba każdy kto zajmuje się podobną pracą ma coś takiego, że budzi się rano z jakimś pomysłem, który od razu chce zrealizować. Ja też tak mam, lubię łączyć różne materiały, kolory itp, a co z tego wychodzi widzicie sami :)
3.Czy masz swoje autorskie techniki, które używasz w tworzeniu- jeżeli tak to jakie?
Ciężkie to pytanie, bo nie sposób jest zrobić coś czego już ktoś wcześniej nie robił i to lepiej od nas. Uczę się cały czas, nie jestem artystką a amatorem, a to co robię traktuję czysto hobbystycznie. 
4.Czy były takie chwile, że myślałaś o zaprzestaniu blogowania?
Tak, bywały takie chwile, ale cieszę się,że tego nie zrobiłam.
 5.Twoja ulubiona, własnoręcznie wykonana praca to..
Pewien anioł, który mnie urzekł i wisi sobie w pokoju , jakoś nie mogłam się z nim rozstać :)
6.Czy w swoim domu masz swoje prace, czy "Szewc bez butów chodzi..."?;-)
Solniaków mam mało, kilka koszy z wikliny papierowej i torebka z filcu. To wszystko :)
7.Dla kogo najbardziej lubisz tworzyć?
Dla najbliższych :) Lubię robić prezenty, a taki własnoręcznie wykonany zawsze cieszy bardziej.
8.Jak określiłabyś-scharakteryzowała swój styl artystyczny?
Zdecydowanie eklektyczny. Lubię różne połączenia faktur, materiałów, mix różnych stylów, trochę nowoczesności, trochę czegoś rustykalnego a co wyjdzie to się okazuje na końcu :)
9.Jakie są Twoje marzenia związane z rękodziełem?
Własna kwiaciarnia :)
10.Jaką techniką twórczą chętnie byś się jeszcze zajęła?
Fascynuje mnie scrapbooking i może kiedyś się skuszę
11.Co najbardziej cenisz w rękodziele?
To,że można odpocząć od szarej codzienności, zając myśli i ręce czymś przyjemnym, dać cząstkę siebie i sprawić komuś radość.

Uffff ciężko było, ale przebrnęłam =) Teraz moja kolej na pytania.

  1. Dlaczego zdecydowałaś się na prowadzenie bloga?
  2. Czy zawsze jesteś zadowolona ze swojej pracy?
  3. Co chciałabyś zmienić lub ulepszyć w swoich pracach?
  4. Gdyby mogło się spełnić jedno Twoje życzenie związane z działalnością blogową co by to było?
  5. Co było Twoją inspiracją podczas wykonywania pierwszych prac?
  6. Czego najbardziej nie lubisz wykonywać podczas tworzeniu rękodzieła?
  7. Czy dopada Cię twórcze lenistwo? (brak weny)
  8. Co sądzisz o moderacji komentarzy na blogach?
  9. Jakie nagrody w Candy lubisz najbardziej?
  10. Czy bywasz zniechęcona do prowadzenia bloga?
  11. Jak sobie radzisz z jesienną nostalgią ?
Mam nadzieję,że odpowiecie na pytania =)
Jeśli uznacie,że któreś nie pasują do Waszego bloga lub do tego czym się zajmujecie to możecie napisać coś od siebie lub po prostu na takie pytanie nie odpowiedzieć. Miło mi jednak będzie jeśli przyłączycie się do zabawy.

Oto 11 nominowanych blogów (kolejność przypadkowa):

Robótkowa kraina Oli
Wilczy raj
SaltDoughWingsArt
Smak życia
Pozytywnie zakręcona
Pietruszka Garden Handmade
Bagatelki
Aniołuchy Ewuchy
Full of magic
Anielina
CreaDiva

Na dzisiaj to tyle.
Życzę miłego dnia chociaż pochmurno i siąpi deszcz =)
Pozdrawiam cieplutko Ania =)



13 komentarzy:

  1. pieknie się prezentują, aż się stęskniłam za masą solną i muszę coś ulepić:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze aniołki i te włoski wyszły fantastycznie:-) Gratuluję wyróżnień;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne...jak długo ugniataż ciasto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wyrabiam ciasta bardzo długo. Czekam do momentu aż uzyskam odpowiednią konsystencję i już. Sól dodaję bardzo miałką lub nawet ją jeszcze rozdrabniam w młynku. Ponadto dodaję ciepłą wodę, wtedy sól mi się ładnie rozpuszcza :)

      Usuń
  4. Gratuluję wyróżnienia :) , aniołki śliczne

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuje za wyróżnienie! Co do aniołków to są śliczne ale najbardziej zastanowiło mnie ,że gdzieś już je widziałam i teraz wiem ,że u samej siebie :P Parę miesiecy temu kiedy chciałam zrobić coś świątecznego zainspirowałam się jedną osobą i wyszły mi takie troszkę podobne do Twoich aniołki ale jakoś cały czas nie miałam ich kiedy wstawić i prawde mówiąc nie byłam z nich bardzo zadowolona. Kurcze niesamowite. Jak chcesz to wyślę Ci fotkę ale Twoje sa zdecydowanie ładniejsze! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komplement =) W naszym "fachu" nie ma rzeczy, które już by się nie powtarzały czy były podobne do prac widzianych tu czy tam. Czasem nawet nieświadomie kiedy coś lepimy to wychodzi podobna praca do czyjejś, bo kiedyś nam się jakiś obraz w głowie zakodował.Nie ma w tym nic z plagiatu czy kopiowania jak czasem ktoś życzliwy potrafi skomentować, zwykły zbieg okoliczności i tyle =) Ja osobiście uwielbiam Twoje aniołki a zwłaszcza te z mangowymi oczkami =) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  6. Serdecznie dziękuję za wyróżnienie,bardzo bardzo mi miło.Na pewno jak najszybciej napiszę o nim na blogu.Serdecznie zapraszam do mnie:)Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo matko mega piękne wyszły Ci te aniołki !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję bardzo :)) zawsze to wielka radość :) niebawem umieszczę stosowny pościk :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniołki są piękne! Nie mało że wyglądają smakowicie to jak mówisz, jeszcze tak pachną!! Bym pewnie się pokusiła o ugryzienie jednego <3 Za nominacje pięknie dziękuję!! W wolnej chwili ujawnię kilka faktów o mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję bardzo za wyróżnienie! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już widziałam w telewizji dwie świąteczne reklamy, choć nie była to jeszcze reklama Coca-Coli:D Aniołki są cudowne i muszą bajecznie pachnieć:) Ślicznie dziękuję za wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku.
Dziękuję,że poświęciłeś swój czas aby zatrzymać się tu na chwilę. Dziękuję też za każde miłe słowo, które zostawiasz.Rękodziełem nie zajmuję się profesjonalnie. Jest to moje hobby i miły sposób na twórcze spędzenie wolnego czasu. Prace są różne, lepsze i gorsze i zawsze milej usłyszeć pochwałę niż krytykę. Krytyka jest bardzo potrzebna, bo otwiera oczy na różne rzeczy, których czasami się nie dostrzega. Mam jednak ogromną prośbę - anonimowość w sieci nie zwalnia od zachowania kultury osobistej i nie daje prawa do poniżania, ośmieszania i szydzenia z innych. Uszanuj więc mój czas i serce, które wkładam w wykonane prace, nawet jeśli Ci się nie do końca podobają.
Pozdrawiam Ania.

Album na zdjęcia wklejane

 Witajcie dziś przychodzę do Was z albumem ręcznie robionym . Ostatnio powraca moda na zdjęcia w tradycyjnej papierowej formie oraz piękne r...