.

.

Odwiedziny

.

.

poniedziałek, 28 października 2013

Śnieżynki.

Witam Was kochani po małej przerwie. Wiem,że ostatnio rzadko tu bywam jak również na Waszych blogach, ale jeszcze kilka dni i URLOP!! =) Zamierzam nadrobić wszystkie zaległości, pomalować to co czeka na pomalowanie i zająć się nowymi projektami. Mam masę pomysłów i tak mało czasu na wszystko =)  U Was już przygotowania do Świąt idą pełną parą, więc i ja muszę wziąć się ostro do pracy. Dzisiaj przedstawiam Wam śnieżynki =) Postanowiłam ich nie malować tylko przetrzeć białą farbą i złotolem. Oczywiście nie mogło zabraknąć również złotego brokatu. Pierwszy raz zrobiłam aniołki z otwartymi buźkami i jeszcze nie jestem co do nich przekonana...  Tymczasem uciekam do pracy =)
Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia =)




17 komentarzy:

  1. Wyglądają jakby śpiewały kolędę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne spiewające aniołki, pieknie wykończone...jak zwykle.Jestem fanką Twoich aniołków

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uważam, że wyglądają jakby śpiewały:-) Słodkie aniołki:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodki śpiewający chórek, pięknie się prezentują <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Są przeurocze a buźki mają słodziutkie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też uwielbiam Twoje aniołki. Są bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu zapraszam serdecznie po odbiór wyróżnienia:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Są prześliczne :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy11/05/2013

    nic nadzwyczajnego, pełno tego w sieci

    OdpowiedzUsuń
  10. ŚWIETNE! mam pytanko, jak robisz te śnieżynki u dołu sukieneczki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te odciśnięte w masie wzorki to nic innego jak takie "linijki" strukturalne do masy cukrowej. do kupienia na allegro lub w sklepach internetowych z artykułami cukierniczymi.

      Usuń
    2. Tego też byłam ciekawa! Ale chodziło mi o te płatki śniegu które są naklejone na sukienkę

      Usuń
    3. Te śnieżynki to zrobiłam wycinarkami do ciastek na tłoczku - też do kupienia na allegro =)

      Usuń

Drogi czytelniku.
Dziękuję,że poświęciłeś swój czas aby zatrzymać się tu na chwilę. Dziękuję też za każde miłe słowo, które zostawiasz.Rękodziełem nie zajmuję się profesjonalnie. Jest to moje hobby i miły sposób na twórcze spędzenie wolnego czasu. Prace są różne, lepsze i gorsze i zawsze milej usłyszeć pochwałę niż krytykę. Krytyka jest bardzo potrzebna, bo otwiera oczy na różne rzeczy, których czasami się nie dostrzega. Mam jednak ogromną prośbę - anonimowość w sieci nie zwalnia od zachowania kultury osobistej i nie daje prawa do poniżania, ośmieszania i szydzenia z innych. Uszanuj więc mój czas i serce, które wkładam w wykonane prace, nawet jeśli Ci się nie do końca podobają.
Pozdrawiam Ania.