.

.

Odwiedziny

.

.

środa, 8 października 2014

Pomoc dla Michałka

Witajcie =)

Otrzymałam ostatnio wiadomość od Marzenki z bloga trojandowo.blogspot.com z prośbą o pomoc dla małego chłopca cierpiącego na poważną chorobę. Pozwolę sobie udostępnić tę wiadomość

"Witam:) Jestem jedną z organizatorek bazarku dla Michałka Telekało, dwuletniego chłopca u którego zdiagnozowano nowotwór złośliwy Neuroblastoma IV stopnia z przerzutami do szpiku kostnego ( więcej informacji tutaj: https://www.facebook.com/events/319998894828738/?ref_notif_type=plan_admin_added&source=1 lub u mamy Michałka https://www.facebook.com/profile.php?id=100004022184285&fref=ts ) i chciałam zapytać czy zechciałaby Pani przekazać na licytację jedną ze swoich prac? Proszę o odpowiedź."

Oczywiście jak najszybciej odpowiedziałam i wysłałam zdjęcie anioła, którego przekazałam na licytację. 

Zachęcam wszystkich do lictowania tej pracy, aby wspomóc szczytny cel. Tutaj macie link do stronki gdzie można licytować pracę https://www.facebook.com/photo.php?fbid=604206219690475&set=gm.346315422197085&type=1&theater

Teraz zaprezentuję Wam więcej zdjęć anioła, który mam nadzieję szybko znajdzie nowy dom.





Miłego dnia =)

7 komentarzy:

  1. Pięknie postąpiłaś, nie mam takich umiejętności manualnych ale byłam już na bligu Trojandowo i wezmę udział w licytacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny aniołek i piękny cel ,zaraz pobiegnę na tą strone :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana masz złote serduszko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Nie potrafiłam odmówić w takiej sprawie nikomu. Nie mam możliwości wspomagać finansowo takich akcji,ale może chociaż moje prace pomogą. Zapraszam zatem do licytacji :-D

      Usuń
  4. bardzo ładnie postąpiłaś

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku.
Dziękuję,że poświęciłeś swój czas aby zatrzymać się tu na chwilę. Dziękuję też za każde miłe słowo, które zostawiasz.Rękodziełem nie zajmuję się profesjonalnie. Jest to moje hobby i miły sposób na twórcze spędzenie wolnego czasu. Prace są różne, lepsze i gorsze i zawsze milej usłyszeć pochwałę niż krytykę. Krytyka jest bardzo potrzebna, bo otwiera oczy na różne rzeczy, których czasami się nie dostrzega. Mam jednak ogromną prośbę - anonimowość w sieci nie zwalnia od zachowania kultury osobistej i nie daje prawa do poniżania, ośmieszania i szydzenia z innych. Uszanuj więc mój czas i serce, które wkładam w wykonane prace, nawet jeśli Ci się nie do końca podobają.
Pozdrawiam Ania.