Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Odwiedziny

wtorek, 2 kwietnia 2013

Koteskowe wyzwanie

ZABAWA ZAKOŃCZONA!!!



Uwielbiam moje koty, ale "Kotesek" jest moim pupilkiem. Zawsze mi "pomaga" kiedy pracuję z masą solną lub robię inne rzeczy. Po prostu nie odstępuje mnie na krok niczym pies :) Jest przecudowny dlatego postanowiłam zrobić wyzwanie tematyczne inspirowane moim słodkim pupilkiem.



Regulamin:

1. W zabawie mogą brać udział  posiadacze własnego bloga i mieszkający w Polsce

2. Aby dołączyć do wyzwania należy:
 a). zostać obserwatorem mojego bloga
 b). umieścić podlinkowany baner u siebie na pasku bocznym
 c). wykonać pracę, dowolną techniką przedstawiającą to co Was inspiruje lub jeśli macie pupila to może być jego podobizna. 
 d). zostawić komentarz pod tym postem z linkiem do pracy na Waszym blogu (prace nie muszą być nowe)3. Pierwszy etap zabawy trwa do 30.04.2013r.( wtorek) do 23.59

4. Z nadesłanych zgłoszeń wyłonię 3 najlepsze, które przejdą do dalszego etapu

5. Półfinałowe prace umieszczę na blogu i to do Was należeć będzie decyzja, która praca wygra
(głosowanie na blogu będzie trwało od momentu umieszczenia zdjęć tj. 02.05. 2013r. do 15.05.2013r. )

6. Głosowanie będzie jawne w postaci komentarza z odpowiednim numerem pracy, która najbardziej przypadnie Wam do gustu

7. Autor najlepszego dzieła wygra anioła, którego zrobię dla niego indywidualnie ( wszystkie szczegóły ustalę ze zwycięzcą)

8. Żeby pozostałe dwie osoby nie były poszkodowane dla nich również przewidują mniejsze nagrody, które na razie pozostaną niespodzianką :)

9. Sponsorem jest posiadacz bloga www.passiflora85.blogspot.com

10.Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm


ZAPRASZAM DO ZABAWY!!!! :)

6 komentarzy:

  1. O rany, ależ masz piękne kociska. Ja też mam trzy, ale czyste kocie kundle. Dodałam info o Twoim wyzwaniu. Pozdrawiam, Joanna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu paczka dotarła, jestem zachwycona zawartością, wkrótce pochwalę się na blogu :) Pozdrawiam i dziękuję, Ala

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja też już u Ciebie byłam i czytałam :) Konkurs bardzo mi się podoba, ale na razie ciężko z czasem. Jak się uporam z tym co muszę zrobić, to oczywiście wezmę udział w konkursie. Mam nadzieję, że zdążę! Mam już wyfilcowaną moją Milusińską, ale to już jakiś czas temu. Przydałoby się coś nowego. A Twój kot jest niesamowity!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Koty :) aż 3!!! ale ten jest moim numero uno :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam mojego koteczka :) http://pietruszkagardenhandmade.blogspot.com/2013/04/przepis-na-koteczka.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://szczyptamagii.blogspot.com/2013/02/napierscionnik-kot.html To ja tez zgłoszę mojego kocurka :D

      Usuń

Drogi czytelniku.
Dziękuję,że poświęciłeś swój czas aby zatrzymać się tu na chwilę. Dziękuję też za każde miłe słowo, które zostawiasz.Rękodziełem nie zajmuję się profesjonalnie. Jest to moje hobby i miły sposób na twórcze spędzenie wolnego czasu. Prace są różne, lepsze i gorsze i zawsze milej usłyszeć pochwałę niż krytykę. Krytyka jest bardzo potrzebna, bo otwiera oczy na różne rzeczy, których czasami się nie dostrzega. Mam jednak ogromną prośbę - anonimowość w sieci nie zwalnia od zachowania kultury osobistej i nie daje prawa do poniżania, ośmieszania i szydzenia z innych. Uszanuj więc mój czas i serce, które wkładam w wykonane prace, nawet jeśli Ci się nie do końca podobają.
Pozdrawiam Ania.

Album na zdjęcia wklejane

 Witajcie dziś przychodzę do Was z albumem ręcznie robionym . Ostatnio powraca moda na zdjęcia w tradycyjnej papierowej formie oraz piękne r...