Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Odwiedziny

środa, 20 lutego 2013

WIELKANOC

Obudziłam się z głową pełną pomysłów. Wczoraj zaopatrzyłam się w kwiaciarni w różne elementy dekoracyjne i dziś mam zamiar rozpocząć tworzenie różności na Wielkanoc. Mam w planach zajączki, baranki, gąski, kurki i koguciki a także może jakieś aniołki wiosenne. Znów naciągnę prądu, ale co tam...najważniejsze,że dam upust swojej "radosnej twórczości" =D   Jak tylko coś zrobię od razu wrzucę zdjęcia ...Swoją drogą już nie mogę się doczekać zabawy, ale na razie muszę iść do pracy .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku.
Dziękuję,że poświęciłeś swój czas aby zatrzymać się tu na chwilę. Dziękuję też za każde miłe słowo, które zostawiasz.Rękodziełem nie zajmuję się profesjonalnie. Jest to moje hobby i miły sposób na twórcze spędzenie wolnego czasu. Prace są różne, lepsze i gorsze i zawsze milej usłyszeć pochwałę niż krytykę. Krytyka jest bardzo potrzebna, bo otwiera oczy na różne rzeczy, których czasami się nie dostrzega. Mam jednak ogromną prośbę - anonimowość w sieci nie zwalnia od zachowania kultury osobistej i nie daje prawa do poniżania, ośmieszania i szydzenia z innych. Uszanuj więc mój czas i serce, które wkładam w wykonane prace, nawet jeśli Ci się nie do końca podobają.
Pozdrawiam Ania.

Album na zdjęcia wklejane

 Witajcie dziś przychodzę do Was z albumem ręcznie robionym . Ostatnio powraca moda na zdjęcia w tradycyjnej papierowej formie oraz piękne r...