Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Odwiedziny

czwartek, 18 września 2014

Nowy wzór aniołów z masy solnej

Witajcie =)
Bardzo, ale to bardzo dziękuję za miłe słowa kierowane pod adresem anielinki z poprzedniego posta =* Buziaczki ogromne. Miło,że zauważacie jak moje prace zmieniają się na przestrzeni różnych okresów i faktycznie moje umiejętności związane z tworzeniem aniołków rozwijają się cały czas. Nie ukrywam,że wielką pomocą są różnego rodzaju formy silikonowe do zdobień. Nie mniej jednak nawet z gotowych form trzeba umieć odpowiednio skorzystać aby efekt był zadowalający. Przy tej anielince, którą dzisiaj Wam zaprezentuję nie ukrywam,że się napracowałam. Jest to specjalne zamówienie dla wyjątkowej osoby. Chciałam by wszystko było dopięte w tej pracy na ostatni guzik. Nie przeciągając - oto anielinka. Zostawiam Was ze zdjęciami i życzę spokojnego wieczorku =)







15 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy aniołek, a ten nosek;-)Też marzy mi się ta mata, która stanowi ostatnią warstwę sukienki na dole, ale na razie odkładam ją "na potem";-) W kolejce były "pilniejsze" zamówienia;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna i widać, że dopracowana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna! Bardzo ładna sukienka i podobają mi się te malowane usta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna piękność z Twoich zdolnych rączek wyszła :) Sukienka majstersztyk :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jest czarujący :)
    masz rację Aniu że dla wyjątkowej osoby bo dla dziewczyny która jako małe dziecko straciła Mamę i wychowywały się trzy małe dziewczynki z Tatą a dziś są pięknymi kobietami które osiągają pełnoletność i ten anioł to dlatego żeby Jej życie było już tylko kolorowe :)))
    dziękuję ,nie spodziewałam się że stworzysz aż takie cudo:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyszła. Ładnie doprałaś jej kolory i ta buzia :) Dla mnie tylko karnacja troszkę za ciemna jak na anioła, ale to tylko moje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asieńko końcówka lata jest, aniołek się opalił i tyle;-D

      Usuń
  7. Słodki nosek, świetny pomysł z tymi formami, można urozmaicić pracę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak za każdym razem gdy oglądam Twoje aniołki, tak i tym razem jestem pełna podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna i te duże niebieskie oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna :) Faktycznie co raz piękniejsze tworzysz aniołki :)
    Praktyka już uczyniła z Ciebie Mistrza :)
    No i talent też swoje robi ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)***

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku.
Dziękuję,że poświęciłeś swój czas aby zatrzymać się tu na chwilę. Dziękuję też za każde miłe słowo, które zostawiasz.Rękodziełem nie zajmuję się profesjonalnie. Jest to moje hobby i miły sposób na twórcze spędzenie wolnego czasu. Prace są różne, lepsze i gorsze i zawsze milej usłyszeć pochwałę niż krytykę. Krytyka jest bardzo potrzebna, bo otwiera oczy na różne rzeczy, których czasami się nie dostrzega. Mam jednak ogromną prośbę - anonimowość w sieci nie zwalnia od zachowania kultury osobistej i nie daje prawa do poniżania, ośmieszania i szydzenia z innych. Uszanuj więc mój czas i serce, które wkładam w wykonane prace, nawet jeśli Ci się nie do końca podobają.
Pozdrawiam Ania.

Album na zdjęcia wklejane

 Witajcie dziś przychodzę do Was z albumem ręcznie robionym . Ostatnio powraca moda na zdjęcia w tradycyjnej papierowej formie oraz piękne r...